Återförenade

Publicerad 2015-09-15 13:37:41 i ♥ Min dagbok,

Nu har man precis vaknat och gjort kaffe och tagit sin morgoncigg så nu kan dagen få börja på riktigt. 
Dock regnar det ute men det kan inte sabba mitt humör för idag ska jag ÄNTLIGEN få träffa Angelica igen efter så himla lång tid. 
Hon har ju bott i USA den lilla parverln. Endast träffat henne en gång däremellan, 
så det kommer bli sjukt mysigt att äntligen få träffa henne igen. 

 Vi bestämde igår att jag ska köpa vin, ost och kex som vi ska ha under kvällen som vi kan mysa med medans vi sitter o snackar eller kollar TV med hennes pappa. Shit, har verkligen saknat henne. 
 
Där emot innan det underbara händer så ska jag ta mig hem till mamma för att ganska snabbt försöka tvätta några maskiner tvätt o hänga upp så skiten torkar innan jag ska börja packa på torsdag.. 
Asså det är väldigt nära nu att jag ska dö i nervositet. 
Det är inte över att jag ska träffa typ Norrlands snyggaste kille utan det är för ja ska flyga... Önskar jag hade tålamodet att sitta på ett tåg närmare 20-22 timmar istället för att flyga 1 h & 30 minuter, men tyvärr.. 
 
 
 
Inlägget får avslutas med en bild på mig från Norge för några veckor sedan. Saknar de skapligt mkt asså.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela