Bakis dag idag & lillebror 18 år.

Publicerad 2015-09-05 21:13:51 i

Herregud säger jag bara.. Igår var jag ute i Sala tillsammans med Ludwig o hans polare. Härligt gäng de där men fan så jävla dragen jag blev, men träffade på skojigt folk iaf.
Idag vaknade man skapligt bakis, snudd på fortfarande full men det var bara kliva upp å se glad ut och åka iväg till östervåla med grabbarna som skulle lira match där.
Sen jävlar vart det pizza för oss asså i Stenhagen innan dom körde hem mig.
Jah kraschade ganska omgående i badkaret å sen sängen å jag ligger här fortfarande .
Tanken var att jag skulle till P & J utanför Enköping men jag är alldeles för trasig för det nu asså så ja ska smälla igång en film sen tända lite ljus & lägga mig o mysa i sängen.

Så ja, inge intressant med det. Broder min blir 18 år idag så Grattis på honom 🎊🎈🎉. Känns som han nyss gick i blöjor liksom 😮 , men nu är han också myndig. Hah! 
Detta inlägg får avslutas med en bild på lilla mig från gårdagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela