Gårdagen

Publicerad 2015-09-16 12:06:12 i

Asså gårdagen var helt underbart mysig.
Mamma körde mig till Gottsunda hem till Angelica. Innan vi gick upp stod dom 2 och snackade en heldel med varandra eftersom de har varit 1 år sedan dom också träffades, precis som med henne å mig. 

När dom pratat klart så gick vi iaf upp å käkade middag med hennes pappa innan vi hade värsta mysiga stunden på balkongen med tända ljus, vin, ost och kex. 
Det behövdes verkligen kände jag!

Vi satt och uppdaterade varandra om ALLT som vi missat det senaste året vilket är endel innan vi tillslut la oss.

Så nu har jag precis vaknat , har huvudvärk men den lär väl gå över snart hoppas jag för ja ska åka med Leif (hennes pappa) & handla sen kör han hem mig o jag ska till stan o eventuellt träffa P är tanken.
Sen blir det tvätta o packa som gäller för snart åker jag. Längtar ihjäl mig 😍

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela