I kiruna efter en helg.

Publicerad 2015-09-21 01:59:54 i

Nu har jag hunnit vara här en hel helg o jag har glömt bort att blogga vilket inte är meningen. 
Resan gick faktiskt bra o jag har mkt att tacka flygpersonalen + 2 danskar som satt brevid mig på flyget som lugnade ner mig en aning. 
Väl på flygplatsen i Kiruna mötte jag Jonte o de var väldigt nervöst men fan så fin han var/är... 😍 
Aja, idag så käkade vi middag hos hans mormor o hennes sambo. O himmel så fint dom bor där ute på ön. Man fick åka båt ut dit o huset låg verkligen vackert.

Tidigare under helgen så har jag druckit å lärt känna Jontes polare å dem e verkligen härliga. Jah diggar som verkligen o jag skulle verkligen vilja säga att jag bor här. Å vem vet , man kanske gör det senare under säsongen här ! 😉 

åter till ingenting , nu ska jag / vi sova o imorgon blir det att åka till Jukkasjärvi för Jonte ska på intervju o jag ska snacka med chefen där för eventuellt jobb på ishotellet som kommer byggas där.
Får jag jobbet blir jag och Jonte sambos och då lär väl Marcus bli så sur på mig för jag snor hans sambo. Hahaha 😉

Hur som haver , godnatt.
Ska försöka minnas å blogga senare idag med. Puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela