På flygplatsen

Publicerad 2015-09-18 11:05:58 i

Att se flygplanen gör mig skakis men förväntansfull på samma gång..

Man var ju tvungen att dra en toalett selfie på flygplatsen när man hade chansen liksom.

Efter man checkat in o letat som en idiot efter ett rökrum (som inte fanns) så var att ta en öl ett prio ett för mig. Fast det råkade bli 3 st som jag HÄLLDE i mig.. 

Så nu ska jag gå till min gate & få ännu mera panik.
Har ärligt talat redan kräkts en gång och det var INNAN jag ens hade tanken på att ta en öl elr ja, 3 stycken... 

Men nu är de ba och blicka framåt. Jag ska flyga för första gången o jag är dödligt rädd vilket Jag kommer va snabb med att berätta för flygpersonalen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela