Photo by costas

Publicerad 2015-09-14 11:40:21 i ♥ Fotografering&Modellande,

Tänkte visa er 3 av de bilderna som jag fått för länge sedan av Costas ifrån mig absolut första plåtning. Hans med för den delen. 
Och om ni undrar så har han fixat lite med ljus och såvidare och då var han helt ny med att redigera också + att han skickade över dem på facebook till mig och facebook tar ner kvaliten på bilderna. 
 
Tänkte även berätta att jag förmodligen får mina bilder som skulle fixas till av Sverker efter plåtningen som jag gjorde precis innan jag och pappa styrde riktning emot Norge. 
Jag är riktigt nyfiken på hur dom kommer att se ut och även riktigt spänd på hur resultatet kommer bli från plåtningen som ska göra i Januari med honom. 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Amanda ♥

Publicerad 2015-09-14 14:04:39

Så grymt bra bilder. Gillar sminkningen skarpt dessutom på den fotograferingen

Svar: Jaaa de förstår jag, var ju bästa du som gjorde den :*
Sophie Schilcher

Postat av: Ullis

Publicerad 2015-09-15 21:14:08

Så otroligt fina bilder! ♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela