Smile mothafuckas 😆

Publicerad 2015-09-23 13:07:00 i ♄ Min dagbok,

 
Oj, vilken kaotiskt rolig kvĂ€ll jag hade igĂ„r. Åkte runt i Kiruna med bilen tillsammans med Jonte, Anders, Dennis & Marcus. Vi Ă„kte Ă€ven ut till parkeringen eller info stationen för att gĂ„ upp pĂ„ Sveriges högsta fjĂ€ll/berg. Var dĂ€r nĂ„gra minuter innan vi Ă„kte hemĂ„t igen. I bilen fĂ„r vi vĂ€rldens ryck & jag samt dennis Ă„ Anders skulle tatuera oss och tro det eller ej men vi fick Jonte & Marcus att göra sina absolut första tatueringar i sitt liv. 
SĂ„ nu Ă€r jag en i gĂ€nget eller vad man ska sĂ€ga ! 😂 Kul grej bara. Man skaffade ju tvĂ„ st igĂ„r men den andra spelar ingen roll vad de stĂ„r, för det stĂ„r dĂ€r redan Ă„ man kan ikke ta bort det.
 
Nej nu ska man öppna fönsterna i lÀgenheten Ä vÀdra ur denna instÀngda lukt Ä sen studsa in i duschen för att försöka bli nÄgot piggare! 
 
Hade till senare 😊
 
 9904235517
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

VĂ€lkommen in hĂ€r folket. Är en brud pĂ„ 21 vĂ„rar bosatt i Sveriges fjĂ€rde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppvĂ€xt och vad jag lĂ€rt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig sĂ„ fĂ„r du lĂ€sa bloggen. Har ni frĂ„gor sĂ„ tveka aldrig pĂ„ att stĂ€lla dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela