Svaren på frågorna från frågestunden.

Publicerad 2015-09-13 12:38:00 i ♥ Ni frågar, jag svarar,

Jag tyckte det kanske var dags att ge er svaren på de få frågorna som jag fick när jag startade frågestunden! 

Vill du ha barn, isåfall hur många? 
Jag vill absolut ha barn, och antalet spelar ingen roll bara jag får någon bebis. 

Föredrar du tjejer eller killar som partners? 
Jag föredrar den som behandlar mig bra, könet i mina ögon kvittar för mig.

Vad gillar du mest på din kropp? 
Min rumpa och ögon, alla dagar i veckan alltså. 

Vad ogillar du mest med din kropp? 
Helt ärligt min mage o sen lite mina höfter, men mest min mage faktiskt. 

Vad tycker dina föräldrar om dina lite mer vågade bilder?
Dom vet om vad jag tar för bilder och pappa har sett endel av dem samma med mamma och dem tycker om de bilderna som dem har sett på mig

Vad fick dig att vilja börja blogga igen? 
Asså jag mår inte så värsta bra psykiskt och jag kände att när jag faktiskt hade blogg så hade jag någonstans att skriva ner mina känslor tankar o åsikter som andra kan få dela med sig av. Jag helt enkelt saknade att blogga så jag bestämde mig för att dra upp det igen. 

Planer för framtiden? 
Jag ska lämna uppsala och skaffa en framtid i någon mindre stad eller by så jag kan föda upp mina barn ute på landet så som jag blivit uppväxt. 

Är du kär?
Det kan man nog säga asså. 

Vilket parti röstar du på och varför?
Jag håller tyst om vilket parti jag röstade på samt anledningen till det för det är inget man brukar snacka om. Alltså vad man röstar på ! 
 
Jag förstår inte ditt val av kille. Du byter ju hela tiden.. men har ingen koll alls. Först är det toni sen max sen någon annan sen toni max och sen toni osv. . Du byter hela tiden. Varför gör du de ? Varför går dom tillbaka roll någon som inte vet vad hon vill.. fattar verkligen inte 😂
Asså jag har helt klart koll på vad jag gör och mitt kärleksliv har inte så många andra med o göra än mig själv och just den inblandade men jag förstår din förvirring i det hela alltså. 
Jag "byter" inte hela tidene som du så sött påstår utan det är så att ibland kanske det helt enkelt inte går och så har det varit i många fall. Sen så måste jag påpeka att vem har sagt att det just är dom som kommer tillbaka till mig o tvärtom? Det där vet du ingenting om helt enkelt och så kommer det förbli för det är ingen av dem som är i mina ögon så det så. Så du behöver inte tänka på det längre! 

Hej så jag vill börja med instakram men jag vet inget om det har du något tips?
jag vill bara kunna följa mina kändiscrusher :(
J
a men det är väl bara att skaffa ett konto då och följa om ? Och hur ska jag kunna tipsa dig om det asså jag fattar inte ? 

hur länge har du och din pojkvän varit ihop
sist jag kollade så hade inte jag någon kille och inte haft det på fett länge så jag vet inte vart du har fått det ifrån någonstans. 

hur lång är du?
1.72, jag var en gång i tiden längre men efter en olycka på en studsmatta så trycktes mina kotor i ryggen ihop s jag blev ca. 1-2 cm längre. 

Är du helsvensk? 
Nej jag är inte helsvensk. Har österrikiskt påbrå också.

Är du singel? 
Asså jag är la singel, men endå inte asså. Oklar situation det där. 

Hur gammal är du? 
21.
Jobbar du? Berätta lite om vad du jobbar med.
Jag jobbar på ett gruppboende inom socialpsykatrin och  man gör väl inte så värst mkt. Man kan förklara det som att man är deras "hembiträde" då man får hjälpa dem med å städa, sen gör man mat åt alla de 7 boende man har och så delar man medicin och åker på läkarbesök med dem osv.

Vart bor du?
Jag bor i Uppsala. Har två boende så mamma bor i Stenhagen och pappa i Björklinge som ligger utanför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela