Vad har jag gett mig in på ?

Publicerad 2015-09-11 17:33:32 i ♥ Min dagbok,

Förlåt så mkt att jag inte har bloggat på 5 dagar... Men jag har haft lite saker för mig... 

En heldel planering inför flytten som eventuellt kommer ske, antingen så sticker jag med en vän bort härifrån eller så kommer jag flytta uppåt i landet. För att vara mer eller mindre exat, Kiruna. 
Ni hörde rätt, jag kommer kanske flytta till Kiruna lite sådär spontant, jag flyttar självfallet inte på heltid men i alla fall periodvis. Anledningen ska ni få veta senare när jag väl är där. 

Massa spännande saker händer i mitt liv just nu och jag tänker verkligen inte alls lika mkt på det som gjorde så att mitt liv rasade.. Jag har funnit glädjen i något annat och jag mår faktiskt bra. Mycket har jag att tacka min absolut bästavän för. 

Hur som haver, så nu på fredagen som kommer så sticker jag till Kiruna vilket är dödligt nervöst för jag ska flyga för första gången själv vilket ja snudd på bara blir gråtfärdig av tanken, men jag antar att det är nervositeten och glädjen som spritter i kroppen på mig. 

Ja , men nu tjatar pappa om att vi ska åka iväg till min barndomsvän och äta middag och blir kvar där över natten. Jag kanske hinner blogga senare ikväll ifrån telefonen det får vi se. Ha det bra så länge.
 
Älskar er <3 

Kommentarer

Postat av: jonathan

Publicerad 2015-09-12 22:47:45

vill bara att du ska veta att jag saknar dig som fan <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sophie Schilcher

Välkommen in här folket. Är en brud på 21 vårar bosatt i Sveriges fjärde största stad Uppsala. Kommer skriva enhel del om mitt liv, hur jag upplevt min uppväxt och vad jag lärt mig igenom livet. Vill du veta mer om mig så får du läsa bloggen. Har ni frågor så tveka aldrig på att ställa dem i en kommentar.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela